KıZlar oğlum bugün 3 alık oldu tam , kilosu 7500 boyu 66 ,tabikide kilolu benek demek sağlıklı demek anlamına gelmiyor ama bebegimden kilo olarak az bir bebekle Yanyana durunca zayıf duruyor , düğünde oğlumdan 2 hafta kücük bebek vardı akrabamızın, onun yanakları kocaman kocaman bana diyor ki ben senden daha iyi bakıyorum oğluma bak bizimki kilolu , kilosuda biZimkinden az , valla takmam bu kilo derdini ama öyle demesi zoruma gitti valla 😂 acaba boyu uzun diye mi kilo göstermiyor yanakları hiç yok valla 😂😂😂