Arafbebek Ya biri bi fikir versin lütfen 3,5 aylık bebeğim emmiyor beni biberon içmiyor. Doğduğundan beri hep meme biberon devam ettik ama şuan ikisini de almıyor ağzına zorla verince bağırıyor sebep ne olabilir? 😢
obal Arafbebek atak canım geçici merak etme bırak istediği zamn emecek 2 hafta sürmüştü bnde rahat ol sıkma kendini geçicek
glsma06 Arafbebek alistirma bardagini deneyin mamajoo fiyati da makul benim oglum da biberon almadi emzik almadi hala almiyor ama alistirma bardagi almistik dun onunla icti mama deneyebilirsiniz
TugceRain Arafbebek uykuda emzirmeyi deneyin. Meme reddini 3 ay her öğün yaşadım. Uyanıkken kesinlikle emmiyordu. Ayakta poposuna hafif hafif vurarak emziriyordum. Bazen ayağımda sallayıp uyutup öyle emziriyodum. Geçene kadar farklı yöntemler deneyin.
Dilara3434 Benim 2.5 aylik kizimda aynı öyle oldu. Hic bir sorun veya hastalık belirtisi yoktu ama beslenmeyi lstememeye basladi 2 gun sonunda doktor idrar yolu enfeksiyonu dedi 3 gun hastaneye yattik dun geldik
Arafbebek Dilara3434 allahım ne olur öyle birşey olmasın 4 yaşında oğlumda var hiç kimse yok ona bakacak🤦🏻♀️ Evet bizde de hiç bir hastalık belirtisi yok