Nilsultan10 Kızlar merhaba kızım 28 günlük, çarşamba günü hepatit b 2.doz aşimız yapılacak. Sonrasında mutlaka calpol veriyor musunuz ne gibi yan etkileler oluyor aşıdan sonra?
GzmmK Nilsultan10 ben öncesinde vermiştim ağrısını alsın diye. Genel de çok huzursuz ateş (38) gibi durumlarda verin diyorlar. Ama sonra ben diğer aşılarda vermedim çünkü r huzursuzluk ateş olmadı halsizlik filan.
Portakaldaavitaminn Nilsultan10 bebebgim iki aylık birinci ay asisinda hiç sorun yaşamadık her ihtimale karşı calpol almıştım çok şükür vermek durumunda kalmadım sizinde güzel geçer inşallah
Meriyyy 1.ay aşısında ateş olmuyor hemşire yönlendirir sizi yine benim oğlumda hiç bir etkisi olmadı sadece iğne vururken ağladı o da normal sonrasında bir huzursuzluk falan olmadı Nilsultan10
Archmomm Nilsultan10 hiç bir yan etki olmuyor canım . Zaten 1. Dozu dogdugunda vurdukları için bünye aşıyı zaten tanıyor . Bexsero hariç hiç bir aşıda öncesinde ya da sonrasında calpol vermedim . Hiç bir etki görmeden agrı kesici bile olsa ilaç kullanımı bana doğru gelmiyor . Kızım 9.5 aylık 1 yasına kadar aşısı kalmadı ne özel ne devlet . Hep böyle ilerledim 🙏🏻
simiyyy 1.ay aşısında yan etki olmuyor canım. Ha olurda ateşi çıkarsa ki sanmıyorum çıksın, o zaman verirsin
Nilsultan10 simiyyy GzmmK Portakaldaavitaminn Meriyyy ikicocuklubirhayat2022 Archmomm Recbeyer glsma06 Hepinize teşekkur ederim kızlar :) Yasemin38
ikicocuklubirhayat2022 Bugün 1.ay aşımızı yaptırdık hiç sorun yaşamadık hemşire başında söyledi zaten,ama 2.ay aşılarında ateş olacağını gelmeden önce banyo yaptırmamızı sonra birkaç gün banyo yapılmaması gerektiğini söyledi şimdiden
glsma06 Nilsultan10 1. Ay asisi ates yapmadi herhangi bir yan etkisi de yok bir gun banyo yaptirmiyorsunuz o kadar 2. 4. Ve 6. Ay asilari ates yapiyor o da her cocukta degil
Yasemin38 Nilsultan10 canım ateş aşırı huzursuzluk ağlama gibi durumlar olursa aşı sonrasında 1 çay kaşığı calpol verebilirsin. Durumlara göre 6 saatte bir 1 çay kaşığı kullanılabiliyor. Aşı öncesi asla şurup verilmemeli çünkü aşının etkisini azaltıyor. 1 ay aşısında pek sıkıntı olmuyor genellikle😊