Bebegim 3500 doğdu meme reddi vardi halada var ama biz sırf emsij diye memeye uyladikta uyladik emzirmeye uğradık saatlerce aç kaldı olmadi ilk ay 4300 oldu şuan 2.aydayiz ve 5000 kg çıktı kızım hala meme emmiyor hip ile besliyorum ama 2 gün önce aptamile geçtim kilo yapsın diye kabız oldu çocuğum ve asıl mesele geçerli uyanamıyorum beslemek için alarm kuruyorum ama asla uyanamıyorum ne yapmam lazim bebege ne kilo aldırır