dehsetulvahset kullanabilirsiniz sıkıntı olmaz içinizde kalma sorunundan korkayın öyle bişey olmaz en kötü kaldı diyelim ıkınma ile çıkıyor zaten. Eğer taktığınızda hissederseniz yeterince içer ittirmemişsiniz demektir biraz daha ileri itin hissetmemeniz gerekiyor çünkü bu da ek bilgi olsun. Sık değiştirin ama