Sekerci doktorlar hep beyaz ısık açıp uyuyun diyorlar. Çözüm olmadigina siz nasıl karar verdiniz bilmiyorum ama benim oglumdada hafif sarilik başlangicı vardi. Sık sık emzirdim. Saatlerce memede kaldigi günlerde oldu hatta. Bide ışık açtik hep. Şükür gecti. 40 cıktıktan sonta acmadim hic. Şuan oglum 3 aylik ve karanlikta uyuyor. Işığa alışmadi yani. 😊🙏🌸