Bebegim ya beslenmeli ya uyumali aralar da wakin zamanları çok çok az uyumayida kucağımda yapmak istiyor onunla etkinlik oyun zamanı yapamıyorum boyle sorun yasayan var mi genellikle agliyo😔 kendi kendine uyumqsi için biraksamdq hemen ağlıyor
Biberonla mamayla besliyorum her seferinde farklı mama iciyor bazen 30 bazen 60 bazen 90 genelde 2 saatte 3 saattr açlık için ağlıyor özellikle ozaman mama hazırlayan kadar tek kaldığı için çok ağlıyor tek başına bakan anneler buna nasil çözüm buldunuz
Sizinde bebisleriniz genellikle agliyormu normalmi