Merhaba hanımlar yarın bebeğimin rotavirus aşısı var mesela bazı asilarda iki gün yıkamayın falan diyorlar ya rotavirustede öyle bı durum söz konusu mu ona göre bu akşam yikayayim🙏birde sizin bebislerde huysuzluk ateş veya kusma ishal gibi şeyler yaptı mi hazirlikli olayım 🤣