mrvelfada yeni mi doğum yaptınız ? İlk zamanlarda bende çok sorun yaşamıştım kanıyordu göğüs ucum.. kremler kullandım, gümüş kapak dediler onu kullandım, tahin yağı, zeytin yağı, ayva çekirdeği yağı hepsini denedim düzeltemedim. İyice yarılınca göğüs ucum doktora gittim. Mememi hiç vermemi söyledi sütümü sağıp içirdim bi süre bebeğime. Doktorun verdiği madacassol adlı kremi kullandım. Bu süreç bir aya yakın sürdü ama sonunda iyileşti çok şükür. Ancak bebeğim sağarak içmeye alıştığı için şuanda hep kaşıkla yedirmek zorunda kalıyorum. Beni çok az emiyo