MinnakPanda ben lcw den emzirme atleti, suwenden emzirme sütyeni, Pentiden emzirme sütyeni almıştım. Sütyenlerin fiyatlrı da yüksekti. Ancak şuan bunları elime bile almıyorum. E bebekten 25-30tl ye penye emzirme sütyeni aldım. Ondan başka hiçbir şry giyemiyorum öyle rahat ki. Kesinlikle pahalı şeyler almayın. Cup olanlar çocuk emzirirken rahat olmuyor en rahatları penye olanlar