leylaelisa Bebegim daha 6 günlük sezeryan oldum sütüm cok dencek kadar değil ama var hem emziriyorum hem mama veriyorum biraz boynunda vucudunda her yerinde isilik oldu böyle bugunde saglik ocagina gittik sarilik var dedi hemsire yarin doktora gidicez bu isilikler neden olur nasil gecircem ben https://imgyukle.com/i/ownXGQ
Kararsizmomy leylaelisa leylaelisa benim 2 aylık oğlumun boynunda da oldu gıdısı var oralar katlı kalınca olmuştu. Nemli bezle temizleyip sudocrem sürdüm bir gün boyunca hemen geçti
leylaelisa Berus sordum normal dedi sicaktan vs olur klasik seyler dedi ama pipisine kadar var cocugun her yerine yayilmis yavrumun