Fdme bence gayet normal. Benim oğlumda 17 aylık 11 kilo civarı yemeside güzeldir ama kaç aydır kilo almıyor. Çok hareketliler artık kilo almaları duruyor hatta bu dönemlerde kilo kayıpları bile normal diye biliyorum. Doktorum 12 aydan 24. Aya kadar bir kilo alması yeterli 1,5 kilo alan bebeğe süper deriz dedi ordan bi hesap yapın isterseniz.