Hanımlar belki bilen vardır. Babam 2009 da bi bankadan bireysel emekliliğe giriyor bi dönem ödüyor 5300 lira kadar. Gecenlerde sorgulattı devlet katkısı ile 13 bin lira olmus çekebilirsiniz demişler bende öyle biliyorum çıkmak isteyince biriken verilir. Neyse bugün bankaya gitmiş vermiyor 60 bin lira öde 10 gün sonra 18 bin olarak al demiş. O içerdeki birikeni istemiş veremeyiz demişler böyle bir sey var mı?