Merhabalar
İki ay önce sezaryen doğum yaptım. Doğumdan 4.5 gün sonra idrar yaparken yanma başladı. Doktora gittim ayrıntılı baktı ultrason ve idrar tahlili hepsi temiz enfeksiyon yok dedi.
Hala yanmaya devam ediyor geçen hafta sağlık ocağında idrar kan testi verdim yine temiz dedi.
Bol su tüketiyorum 2lt yakın.
Kadın doğumdan randevu aldım ay sonuna.
Aynı durumu yaşayanlar varmı acaba