ggc danısmanınızla gün içinde sık sık mesajlasıyor musunuz ? ben sabah mesaj atıyorum 6-7 saat sonra cevap veriyor bi ton para verdim ama hala kendi kendime cabalıyor gibiyim sizlerin nasıldı
mercimeksmom ggc yani anında olmasa da en geç 1-2 saat içinde yanıt alıyodum, başka danışanları da var tamam ama 6-7 saat uzun bi süre gerçekten
Zeynepinannesi28 ggc e bebekte Beyza uyan var ordan giriş yapın size dönüş yapıyor içecek tarifleri süt masajı resmî atıyor meme reddi içinde tavsiyeleri ile yarıyor bosuna para vermeyin o kadar🥺
MiraceaLones ggc keşke önce bulunduğunuz şehirde üniversite hastaneleri ve devlet hastanelerini bı kontrol etseydiniz çoğu ilde mevcut emzirme danışmanlığı hizmeti var ücreti yok sigorta karşılıyor. Alanında çok başarılı uzmanlar oluyor. Ben gazı ünv.nden aldım mesela
kkgamze ggc benim bi yüz yüze görüşme olmuştu bi kaç kere de soru sordum çok da faydalı oldu ve hala ne zaman ihtiyacım olsa dönüş yapar. Bence onunda bi düzeni rutini işleri olabilir
ggc mercimeksmom soyledği şeylerde sağım yap ten teması , bunlar heryerde varolan seyler zaten size elstra birsey soylendi mi yada cozum bulabildinz mi
mercimeksmom ggc meme reddi içinse, beraber duşa girmek çok etkiliydi bizde. bebek çıplak sizin üst beden çıplak olacak birisi üzerinizden su dökecek, o an meme teklif edebilirsiniz yine almazsa çıktıktan sonra, sonra tekrar duş… sabırlı olmak lzım🙏
ggc mercimeksmom once sağım yaptrdı bir hafta kadar bugun kasık biberona gecelim dedi emziği bırakayım mı dıyırum sen bilirsin dıyor,siz aştınız mı meme reddini
mercimeksmom ggc biz 5 aylıkken meme reddi ve mama bırakma operasyonu uyguladık şuan 19 aylık süt danası kendisi☺️ emziği direkt çöpe atın, biberon yerine mamajoo damlatmaz yumuşak küt uçlu alıştırma bardağı alın. bildiklerimi aktarırım size isterseniz ama önce bunları yapmanız lazım
Cennet24 mercimeksmom sutunuz varmiydi ya benim sütüm ne yapsam çoğalmadi 5bucuk aylık hem mama meme olarak devam ettik zaman zaman meme reddi oldu astım onları oğlum emmeyi seviyor ama sütüm yetersiz geliyor hala saginca 30- ml ancak çıkıyor sütüme güvendim bı ara mamayı azaltmaya çalıştım kilo alımı azaldı
ggc mercimeksmom danısman kasık biberon al dedi ama evde kasıkla verıyor cok ağlıyor sizin dediğiniz bunlardan fark yaratır mı
mercimeksmom Cennet24 emzik biberon varsa onları aradan çıkartıp düzgün emmeyi öğrenmesi gerekiyo sütünü artırması için. emzik/biberon emme refleksini bozuyo memeyi düzgğn kavrayamadığı için süt azalıyor. mama verecekseniz damlatmaz alıştırma bardağı ile verebilirsiniz.sağım memedeki süt miktarını net olarak göstermez, bebeğin emmesiyle bir değil. eğer meme reddi varsa sağımı düzenli yapmanız lazım.
mercimeksmom ggc ben hiç biberon kullanmadım başta kaşık biberonla veriyodum sonradan emzirme danışmanının önerisiyle damlatmaz alıştırma bardağı aldım, biberonu unutması lazım kaşık ile çabuk sinirlenir, sizi de strese sokar
Zeynepinannesi28 ggc 🥺 şikayet hattı açın tamam o kadar insan vardır ama çok uzun sürede dönüş yapılıyor fazla uzun yani
Zeynepinannesi28 ggc ben e bebekten aldım faydası da oldu 🙄ilk bebeğim daha inşallah faydalı olur sizin için 🙏🏻
mercimeksmom ggc evet bununla unutuyo biberonu ve memeyi kavramayı öğreniyo, ama sizin emzikten de kurtulmanız lazım🥺