Habibeee1 1 yaş doğum gününde paylaştım. Bu konuda çok katıydım. Hiç kimseye izin vermedim paylaşılması için. Doğduğunda 40 çıksın diye sınır çizdim sonra paylaşılsa ne olacak el kadar bebek ne gerek var sosyal medyada boy boy resminin olmasına dedim ve 1 yaşına kadar paylaşmadım. Nazardan korkarım evet ama nazardan ziyade gerek görmedim. Küçücük bir can, resmi sosyal medyada olsa ne olur olmasa ne olur. Şuan 2,5 yaşında ama yine de boy boy resim paylaşmıyorum 😊