Kızlar gerçekten tam seviniyordum oh işimi yapıyorum düzene oturdu uyuyor oyalanıyor diyordum 6. Aya geldik yavaştan ek gıdaya başladık tadımlarıda yapıyoruz ama 6. Ay gelir gelmez bebeğim biranda değişti gece uyumuyor sabah uyumuyor kucakta gezmek isterdi susardı şimdi kucakta bile susmuyor içini çeke çeke ağlıyor iştahsız mamayı reddediyor ek gıdayı reddediyor her gördüğünü ağzına sokmak istiyor yapamayınca ağlıyor ne olacak böyle bilmiyorum 2 saat aralıksız ağladı kucakta gezmesine rağmen şimdi ayağımda sallıyorum içini çeke çeke ağlıyor çok üzülüyorum