Sunshinemom eğer emiyosa öncelikle kendiniz sağlıklı beslenin. Kemik suyu, sebze ağırlıklı beslenin. Karbonhidrattan bi süre uzak durun. Doktor vitamin vermiştir mutlaka onları kullanın muhakkak d vitaminini kullanın. Eğer ek gıdaya geçtiyseniz brokoli çorbası, kemik sulu ve sarımsaklı çorbalar içirin. Çok geçmiş olsun💕