homosapiens Brutal-Betty ben kullanıyorum kızıma yeni doğduğundan itibaren bi ara bübchen kullandım geri söndüm sebamede
Deletedmom_14 Brutal-Betty ben de kızıma kullanıyorum doğduğundan beri bi sıkıntı yaşamadık, memnunum👍🏻
TalentedMom Brutal-Betty içeriğinin Temiz olmadığını biliyorum o yüzden kullanmanizi pek önermem baby me e bebeğin hem uygun hem de içeriği temiz biz kullandık
Ftmdgdln Biz kullanıyoruz memnunuz. Bikaç marka denedik egzama oluşmasına neden oldu doktorumuzun tavsiyesi üzerine geçtik sebamed e ve memnunuz. Ne zaman geliyormuş bime ne kadar ?
_YanakReisinAnnesii Brutal-Betty ben cildiyeciye sorduğum da sebamedin ürünlerini hiç önermedigini söylemişti kullaniyordum bırakıp mustelaya döndüm tekrar