Kızım 10 aylık. Ne denesem alerji yapıyor :( hemen egzama oluyor. Ondan sonra egzama geçene kadar bekliyorum yeni bir şey deniyorum hoop tekrar alerji. Sürekli başa sarıyoruz. Balkabağı, havuç, karnabahar, yumurta, et, keçi ürünleri, tarçın, başka aklıma gelmeyen bir sürü şey… O kadar az besini sorunsuz tüketebiliyor ki yeterince beslenmeyecek diye çok korkuyorum. Ne zaman geçiyor bu alerji :(