Zeynep49 sallanmasini beşik gibi düşünün sağ sol şeklinde sallanıyor ben hep bunda uyuttum veya herhangi bir temizlik yemek gibi işim olduğunda bunda yatırdım kemeri var düşme sıkıntısı olmadı. Oturmaya başlayınca bebe yatmaz veya mama sandalyesi tercih ettim yoksa daha kullanılabilir.15 aya kadar kullanılmasında sağlamlığı açısından sıkıntı olmaz taşır ama hareketli bir bebekse çok ileri dönemde yani 9-10 ay sonrası ben olsam pek tercih etmem uyurken problem olmaz ama oturur vaziyetteyken sağa sola sarkabilir göz önünden ayirmamak lazım öyle bir durumda