Hanımlar merhaba Allah aşkına bir tek benim kızımmı böyle söyleyin 14 aylık ve herşeye mızmız ağlıyor kendini yere atıyor bazen bana vuruyor sinirlenip sürekli kucak istiyor kucağıma aldığımda tekrar ağlıyor hep böyle yani şu 14. Aya girdik 1 haftadır böyleyiz herşeye mızmızlanıyor sinirleniyor :(