Nefeshiramm Arkadaşlar 4 numara bez baktım netten şimdi molfix kullanıyoruz en son aldıgım 140 mı 160 mı ne aldım şimdi 400 küsür yazıyor şaka mı acaba arttı mı bu kadar ya
BuzluKahve Nefeshiramm prima premium care tanesini 4,5 liraya alınca ağlamak istedim resmen. Ebebek indiriminden biraz stok yaptım
Brutal-Betty Nefeshiramm bende Molfix kullanıyorum getir de 200 TL üzerine 50 TL indirim kodu geliyor o şekilde alıyorum
Nefeshiramm babyfaceee ama 400 TL çok fazla değil mi bezin annesi 2.5 tan fazla ediyor ahh benim güzel kızım günlük en az 10 TL ye sadece bez atıyor 🤣
babyfaceee Nefeshiramm 380 e aldım geçen kızıma bende 108 li premium care 5 numara şimdi tuvalet eğitimi veriyorum. Yaza öğrenmiş olur. Yeni doğan kizimada ondan alıyorum çok zor oluyo
Alnalprdha Nefeshiramm olur mu hicc kız yanlış görmüşüm pardon ya 😄 Molfixe benzettim yuh kendi markasiymis oda coşmuş bakayım bı internete
Alnalprdha Nefeshiramm kuzum trendyolda136 tanesi 215 e var bilmem nasıl ama yardımcı olmaya çalıştım kendimce 😔
Alnalprdha Nefeshiramm evet kuzum Allah yardımcımız olsun bende şimdi önlem kullanıyorum bütçeme ne uyarsa hep ona geçiyorum diyeyim 2 çocuk malum 😔