AlyaMelekEren canım geçmiş olsun. Ama yüreğini ferah tut. Sadece ter ile kesin tanı konmaz. Birde her insanın teri tuzlu olmaz mı? Hem ikincidede temiz çıkmış. Sen dua et bebeğine iyi bak , iyi gözlemle. Birşey olırsa doktpra götürürsün zaten. Riskli olsan sağlık ocağı seni bilgilendirir ve yönlendirirdi mutlaka, onlar bu konuda çok hassaslar.