HiraNur89 benim dogdugundan beri aynı. 40ı cıksın 6 aylık olsun sımdıde 1 yasında ılsun duzelır dıyorlar 😂 Ama 1 yasına 2 hafta kakdı hıc umudum yok duzelmez benımkı. Bende aynı sekılde kolumda yuruyerek pıspıs kucaklıyorum ve ınankı kollarımdan kac tane ıgne oldum ve fızık tedavı kol agrısından ama maalesef duzeltemedım uyuma seklını