Kızlar tesadüfen öğrendiğimizz karaciğer enzimleri oglumda cok yuksek cıktı. Normalde 10-40 arasında olması gerekiyordu bizde 300 küsür lerde doktor gastroenteroloji bölümüne sevk edeceğim dedi. Neden cıkıyor bu değerler bi bilgisi olan var mı yada nasıl bir süreç bekliyor bizi cok cok korkuyorum lüyfen basına gelen yardımcı olabilir mi