Elftna kalkam ile çok koku oluyor. Ben önce gümüş kapak kullanıyordum sonra birkaç gün kalkan kullanayım dedim çok koku oldu dayanamadım. Gümüş kapakla da içine birikince yine dökülüyor. Sonra ped koymaya başladım sık sık değiştirince koku olmuyor. Benim süt de soğan gibi kokuyor çok değişik🥴