ikicocukannesi__ Kızlar eşlerinize ne almayı düşünüyorsunuz ben bulamadım henüz birbirimizi fikir olalım mı? 😊💝
Canparcam_ ikicocukannesi__ Gumus kehribar tesbih yaptırdım ben eşimin ismi yazıyor uçlarında da kızımın ve benim baş harfimiz yazıyor 🤗
ikicocukannesi__ Deletedmom8453 Mom54554 evet bu açıdan bakınca doğru aslında 😄 tatlı yapmak bile lüks bazen😂 var olmamız bile armağan 😊❤️
Papatyam01 Ben kalimba almayı düşünüyorum bilmiyordur öyle müzik aletimin varlığını ama müzikle ilgileniyor ud çalıyor. İlgileneceğini umuyorum. 😊 o da bana çiçek yollar kesin 😌
Alyaa_43 ikicocukannesi__ kazak çorap tişört aldım bide pasta oda bena gümüş nazar boncuklu kar modeli kolye almış 🥰
Kimyageranne1120 Sevgililer günü kutlamıyoruz çünkü biz sevgili değil evliyiz ajskslldlf😂 ben saçma buluyorum ya evlilik yıldönümü ve doğum günü dışındaki özel günleri, hediye almak için özel bir güne ihtiyacımız yok çok şükür
ikicocukannesi__ Kimyageranne1120 evet bizde genelde öyle yaparız normalde de hediye aldığımız olur ama çoktandır bişey almamıştım bari özel güne denk gelsin dedim 😄
melekdag Kimyageranne1120 evet hediye almak için özel güne gerek yok ama normalde de çoğu erkek hatırlamadığı için özel günler iyi oluyor .
Fatos_tekeeva ikicocukannesi__ adami bunalıma koydum sonunda param olursa alırım dedi bende inat ettim istemiyorum dedim 😂😂