Sevgiapayvuz Bende dün ilk kez denedim günlük sütten ama koyduğum gibi duuruyor mayalanmamis çiğ sütten de tutturamadim sürekli çökelek yapıyorum sıkıldım artık 😀 hazır ev yoğurdu satılıyor mu acaba internnette bulamadim
Babybloom Sevgiapayvuz mayalanma mış sütü 100derece ısınmış fırına koy bir yarım saat pişsin, fırının içinde soğuyunca da buzdolabına koy bir gece. Ben böyle kurtarıyorum genelde
Babybloom Arifeshn zaten doktorlar marketten günlük süt alarak yapmayı öneriyor. Yoğurt mayaları da satılıyor artık. Normal bildiğin gibi mayala, eğer çok sulu olursa fırında 200derevede Bi yarı m saat tutarsın
Banu- sunbaby Zaten pastörize olduğu için problem değil de bir de biz kaynatırsak içindeki süt vitaminleri ve proteinleri kayboluyor diye biliyorum. Bir dahakine sadece ılıtırsınız. Daha sağlıklı olur 🌺
sunbaby Banu- teşekkür ederm bilgi için yoğurdum hafif krema gibi uzuyordu ama tadında bir problem yoktu böyle bir durumla karşılaştınız mı normal mi çoöuğuma yedirmeye korktum
Banu- sunbaby karşılaşmadım bişey de olacağını sanmam tadına bakın sorun yoksa verin isterseniz. İçinize sinmeyen bişey varsa yeniden mayalayın canınız sağ olsun 🌺💕