pamukseker_ normal yoğurt mayalar gibi. Tencerede sütü ısıtıyorsun. Dereceyle ölçersen 45 dereceye kadar. Yoksa serçe parmağını batırınca 7 ye kadar sayıp 7. Saniyede parmağın yanıyorsa mayalama sıcaklığı oluyo. Mayalicağın yoğurdun içine sütten biraz alıp karıştırıyosun tencereye döküyorsun. Ben kavanozda ve fırında yapıyorum. Kavanozlara doldurup fırınıda önceden 50 dereceye ayarlıyorum. Isınınca kapatıyorum. kavanozları koyup 6 saat bekletiyorum. Oluyo