Mayaaa Merhabalar daha öncede post açmıştım ama silinmiş yaşayan anneler varsa ne olur olumlu deneyimlerinden bahsetsin bu preeklampsi yi kaç çocuğunuz var diğerlerinde de aynı sorunu yaşadınız mı ben çok düşünüyorum diğerlerinde de yaşarsam diye