Selam hanımlar.
Lazer epilasyon araştırıyorum. Hala bir sonuca varamadım. Örneğin Buz lazere gidip bitti diyen de var hiç memnun kalmayan da. Alex, diot, ütüleme 3 cihazı da aynı anda kullanan var. Alexandrite iyi diyorlar , olduğum yerde tek bir yer yapıyor o da seansına 700 diyor. Çok değil mi? Başka yere arkadaşım toplam 800 ödedi buz lazer, bitti gibi bi şey. Üstelik her buz lazer de orijinal olmuyormuş. Başlık takıp da buz lazer diyormuş çoğu yer.
siz neleri tavsiye edersiniz? Ben esmerim yoğun tüylerim yok. Tüm bacağımda yok mesela bazı bölgelerinde çıkmıyoe bile artık. Koltukaltı seyrek. Bana ne önerirsiniz?