Sehhy benim ilk doğumumda annem Dr arkadası da kadın doğumcu biri bana tahin yağını sürmemi söylemişti 1 haftada yeniledi göğsüm hem emzirirken zarar gelmez, yıkama dedi bebek tadını almaz zaten dedi, sürdüm işe yaradı yani benim göğüs ucu 2 ye ayrılmıştı patlamış mısır gibi ve kızım çektikçe kan akıyordu ağzının kenarından, o kremi bende sürdüm ama bir işe şayet yaramıyor