Buseliii Hanımlar oğlum 4 aylık olucak sadece oğluma oceanın d vitaminini kullandırıyorum . Ben her hangi takviye edici vitamin , Demir ilacı , balık yağı vs kullanmıyorum kullanmam gerekli mi acaba ? Kullanan varsa hangisini önerir .
Lulemom Buseliii doğum doktoru da çocuk doktoru da hamilelikle kullndıklarına devam et demişti. Ama ben 3-4 ay falan kullandım, çok sıkıldım artık hap içmekten bıraktım 😄 şuan 5.5 aylık. Arada aklıma gelirse içiyorum sadece. İçtiğimle içmediğim arasında bi farkta göremiyorum