atahanbebek Bebegım 24 günlük gözüne biogaia gaz damlası kaçtı ıcınde bakteri varmış gözüne bişey olur mu bılen varsa yardım etsın lütfen
Denizdemirr Her ilacta olduğu gibi bol suyla yıkayın bi sıkınto görüraeniz doktora götürürsünüz sadece bol suyla yıkayın ilacı arındırın elinizden geldiğince
atahanbebek Denizdemirr yıkadım ama hemen yıkamadım telaş ettım sonradan yıkadım ınsallah bısı olmaz canım bılgın var mı sorun olur mu
Feyyyzza atahanbebek ama göz kendini temizliyor cogu zaman yani ona göre kendini koruması için tabakası varmış rabbim Herşeyi düşünüp yaratmış🌺
Denizdemirr atahanbebek tam olarak bilgim var desem yanlış olur ama bildiğime göre herhangi bi kızarma kanlanma veya başka belirtiler olursa bir göz doktoru görsün canım
atahanbebek Feyyyzza evet ama cok korktuk bıde cok küçük daha canım bılgın var mı sıkıntı olur mu ıcıne gırdı 😞
Feyyyzza atahanbebek canım belirtiler olursa götür mutlaka. Geçende de sıkıyım mı sıkıyım mı diye şakalaşırken eşim gözümün içine kolanya sıktı bianda üc saat kör gezdim resmen ama dedigim gibi göz kendini yeniliyor
atahanbebek Denizdemirr tamm canım ınsallah bısey olmaz cok sagol canım burda yaşayan bırı var mı acaba bu konuyu merak ettik beklıcem açıkcası 😞
atahanbebek Feyyyzza anladım canım Allah korumuş cok teşekkür ederım ❤️Bısey olursa tabı götürürüm dırrk canım