Minikkuzununannesii Kızım 4 aylık.14 şubatta iş başı yapmam ğerekiyorişe başlarsam herğün 2 de çıkıcam züt iznim olduğu için.sizce başlasammı başlamasammı kızlar lütfen akıl verin:( eğer ayrılırsam eşimin maaşıyla geçiniriz ama 1 kuru birikim yapamadan biraz kendimizi sıkarak geçiniriz
Dadam Minikkuzununannesii 2 çok iyi bir çıkış saati bence ☺️bebeğiniz emin ellerdeyse çalışmalısınız sonradan çok daha zor oluyor
3anneelif Minikkuzununannesii bebeğe kim bakacak, ben de memurum bayramda raporlarım bitiyor altı aylık oluyor ama çocuğa bakıcı bakacağı içim en azından bir yaşına kadar ücretsiz izne çıkacağım sonra kafama göre bakıcı bulursam kışa başlamayı düşünüyorum bence maddi sıkıntı çekmeyeceksen bebeğe bak biraz daha birikim sınra da yaparsın o ayları birdaha gelmeyecek
LinaTuba Minikkuzununannesii bebeğiniz çok ufak birikimden ziyade onun size ihtiyacı var ben dönmedim ev borcumuz olduğu halde siz bilirsiniz ama
Minikkuzununannesii 3anneelif annem bakıcak.ben rapor almak istemedim.yıllık izin aldım.14 ocak iş başı.memurum bende
Ipegim Minikkuzununannesii durumunuz iyiyse ayrılın ama sizi zorlayacaksa 2 erken bi saat çalışmaya engel değil bence
3anneelif Minikkuzununannesii annen bakacaksa başla yani psikolojik olarak da iyi gelir ben bakıcı bulacağım için erteledim güvenemedim yabancılara
Dadam Minikkuzununannesii evet ben mesela, 2 yaşında şuan, yazın çalışmaya başlayacağım kalbim sıkılıyor daha şimdiden, aslında erteliyosun da, emzirmeyi bitireyim, tuvalet alışkanlığı kazansın, o olsun, bu olsun falan..
Simgesila Minikkuzununannesii bence cocuga bakıcak biri varsa kesinlikle başlamalısın ilk 1hafta zor geliyor ama sonradan mecbur alışıyorsun hem cocukta annene alışır ilerde rahat edersin bende 3 aylıkken başladım işe şu an çok şükür fazla beni aramıyor
Baltopu Minikkuzununannesii canım bende memurum pedagogla da görüşmüştüm ne yapmam gerekiyor işe basliycam sürekli meme reddi yaşıyorum başlarsam beni unutur mu falan diye bir sürü soru sormuştum,işe başlama zamanımla ilgili anlıyorum herkes kendi bakmak ister ama illaki çalışacaksanız şimdi değilde altı ay sonra da olsa başlayacaksanz şu an baslamaniz daha iyi bebek kucukken buna alışır büyüdükçe zorlanmazsiniz demişti..6 aylıktı
MesNes Minikkuzununannesii 2de işten çıkmak çok iyi ve anneniz bakacakmış zaten yedi uyudu derken öğlen oluyor ben olsam başlardım ama siz kendi özelinizde daha iyisini bilirsiniz
AgentMom Minikkuzununannesii 2 çocuğumda da 2 yıl izindeydim. Benim annem babama baktığı İçin bebeğe bakacak yoktu. Başkasına da güvenemedim. Borcumuzda vardı ama çalışmadım. 1 yıla kadar alıp bakın isterseniz. İmkanınız varsa. Daha sonra birikimi yapabilirsiniz. Ama 2 de çıkıl iyi bu arada evde yakınsa bilemedim.
Bersahefem Minikkuzununannesii ikide çıksam ve kendi annem bakabilseydi ben de çalışırdım bebeğimi 11 e kdr uyumaya alıştırdım gerçi uyanarak uyyor ama düşünebilirdim ben de 6 ay ücretsiz izne ayrıldım mayısta bitecek ne yapacgmı düşünüyorum kara kara
Psikologanne00 Minikkuzununannesii bilemedim eğer evde olup bebeğinle vakit geçirmek istiyorsan al. Daha çok küçük 🥺 ben izin aldım şükür geçiniyoruz. Mayıs’ta iş başı nasıl gidicem diye düşünüyorum alıştım ☹️
Bersahefem Psikologanne00 ben de mayısta iş başı yapacgm kara kara düşünüyorumşimdiden nasıl bırakıcam bebeğimi hiç bilmyrm eşim işi bırak bebeğimize bak diyor ama ne yapacgmı kararlaştıramıyorum.bebeğim 7 aylık olcak.sizinki kaç aylık