Kızlar kızıma ilk mama aldıgımda bebelac almıştım cok gaz yapmıştı sma aldım oda gaz yaptı sonra bebelac gold aldım gayet memnunum ama fiyatı bizi zorluyor artik cok hemde. 1 yasında sayılır düz bebelac alsam yine gaz yaparmı??? (iki ay önce herro baby devam sütü aldım acillik olduk) istemiyorum değiştirmek ama napiyim ya bırakıcak ya onu alıcam😔