Kevseryldz ya şöyle soyleyim biz karin ultrasyonu yaptirmamistik dogdugunda oda bobreginde sisme varmis biz hic bi sekilde idrar kulturu idrar tahlili bile vermedik dogdugundan bu yana icime dogdu gidip uktarsyon yaptirdim bi kac gun once bizim bobrek de sisme var o yuzden idrar kulturu istedi doktorumuz o sekilde enfeksiyon ortaya cikti o gun duz idrar vermistik cikmamisti her neyse ilk dogdugu siralar dan beri varsa bu idrae enfeksiyonu biz hic farketmedik herhangi belirti sknti verirmiydi biz hic dusunemedik bunlari ama ne gibi belirtiler gosteriyor idrar enfeksiyonu