Monap Eşim den ayrılıyorum. 2 evladim var awoya başvuru yaptım başka nerelere başvuru yapmam gerek. Bana yardımcı olurmusunuz ?
Tuba Monap Adiyokkitabin hiç bilgim yok ama jobcenter genelde maddi açıdan yardımcı oluyor diye biliyorum.
Deletedmom78654 Adiyokkitabin canim ben almanyada yaşıyorum ama bu konuyla ilgili hiç bir fikrim yok maalesef