ArdicEge o kadar kullandıgına göre begenmissindir alayım bende 😀anısı vardır kullanma 😀 Bilmiyorum kaç yıllık evlisin ama eski parfum kullanamıyorum hemen anılar canlanıyor aklımda 😀 onun için hep yeni hep farklı evlendikten sonra bir tane tutturamadım aşık olamadm bir prfume belkide aşk çoktan gitmiştir 😀 konu nerelerden nereye geldi ah bu ben.