Gizem91 Merhaba 💖 kızım 4ay 3gunluk. Montunu giydirip pusete oturtunca çok ağlıyor gergin oluyor sonra dışarı çıkınca sakinlesiyor uyuyor bebek arabasında. Ama dışarı çıkarken ilk neden çok ağlıyor olabilir? Dışarıyı sevmiyor mu acaba
Nurcetintas Benim oğlumda ayni sekilde montunu giyip pusete bindirene kadar aglamakli, sonra disari cikinca günlük güneşlik :)