Cereninkuzusu3011 Kızlar merhabalar. Perşembe günü kızımın 2. Ay aşısı var kqc tane asi olucak bizi neler bekliyor önceden yapmam gereken biseyler varmı sonrası nasıl takip edilir tavsiyeleriniz neler bize yalnızlım ilk bebegim biraz tedirginim de ☺️
Haydinn Cereninkuzusu3011 3 adet bir kolundan 2 bacağından canım aşıya gitmeden yıka çünkü aşıdan sonra duş aldırtmıyorsunuz bi kaç gün bizde ateş huysuzluk vs yapmadı inşallah sizinde olmaz 🥰
Senem81 3 aşı yapılıyor aşı dan sonra calpol ver demişti ebemiz ateşini bekleme demişti ateş yapıyor çünkü
Cereninkuzusu3011 Senem81 bende calpol ve parolun fitilini aldım o zaman bizde ebemize soralım ateşi beklemden ver derse veriyim bende teşekkür ederim ☺️
Cereninkuzusu3011 HaticeClk ya bunu asi yapilmadan önce ilaç verilme olayını bı kısım yap diyor bı kısım yapma asi tesir etmez bağışıklık kazanması lazım diyor bilemedim bende 🤷
HaticeClk Cereninkuzusu3011 çevremde çoğu kişi veriyordu 🤷♀️ Bende verdim aşıdan önce birinde vermedim akşama ateşi oldu öyle verdim