Htc1602 Bana 550 TL geldi kızlar ,sadece 10 gün 47 derecede yaktım gece gündüz hep aynı ,diğer günler 44 falandı ,sizin nasıl
Minikkizimmm EskusunBebegi 10 TL eksik 🤭 Bizimde 995 TL doğalgaz geldi. Üst kattakiler cimri yakmıyor. Alt kat boş 🤦
B612 Htc1602 gelinimiz dubleks 2200 gelmiş ben de dublekse taşındım bu cumartesi öyle bekliyorum önümüzdeki ay. Geçen ay dört artı bir evime 1000 gelmişti
ayazasaf tubasd yok 6-7 yıllık 4+1 ama baya sıcak güney batı cephe önü açık yaz kış güneş alıyor diğer cephelere 1500 gelen var