Kattyperryy Cuma aramıştım sağlık ocağını 10.30 gibi gelin dedi pazartesi ama bizde anca şimdi gitcez geç oldu ama yapar mi aşı 🙄 gitsek
Tugba07eylul Kattyperryy bişe olmuyor git yatılar 4 ay asısını bizim geç kalma bidaha dedi ama mecbur yaptı
Haydinn Kattyperryy yapar canım niye yapmasın biz 6 aylık aşımızı 3 gibi vurulmuştuk istersen yine ara sor
Alpaybusra Kattyperryy sağlık ocağında çalışan bir ebe olarak bu sorunuza şaşırıyorum,bu sorunun cevabını hemşirenizi arayarak ya da kuruma giderek ondan öğrenin ,Burada kim bilsin sizin kurumunuzu ,aşınızı😶