Kızlar şimdi oğlum koltuktan atladı ama koltuk mesafesi minderde var yan kısmında 2 karış filan şimdide yürümeyor topallıyor üstüne basamıyor eşimi aradım 🥺 çok mutsuzum yaa eşimde biraz bekle geçmezse gidelim acıdıysada üstüne basamamıştır diyor biraz uyutacam ama böyle ayağıma filan yatırınca yatıyor kırılmış olsa durmaz herhalde demii bilemedim kendi başımada gelmedi hiç oğlumun başına geldi bilemiyorum kırık çıkık incinmişten pek anlamam uyutacam geçmediyse hastaneye gidecez ağlayacam çok kötüyüm ya