kahvekokusuu Merabalar daha önce de yazmıştım pek cevap alamadım belki gündüz vakti herkes görür 🤗 oğlum 19 aylık olmak üzere gündüz emzirmeyi bıraktım artık uykuya geçişlerde emiyor sadece ama sabaha karşı uyanıp saatlerce memede kalmak istiyor çözüm bulamadım sallamayi denedim ama doğdu doğalı sevmez sallanmayi kucakta falan da olmuyor memeyi bırakınca ne olacak yani ağlaya ağlaya alışacak mı cevremde hep böyle diyorlar ama hiç ağlatmak istemiyorum yokmu bi önerisi olan yaa yada tamam bi kaç gün ağlasın sonra alışır mı deneyimli anneler nolur bişey yazın
Mamagood kahvekokusuu benim kızım emdikten sonra yanıma yatıyor masaj yapıyorum saçını okşuyorum yavaş yavaş konuşuyorum öyle uyuyor. Zaman zaman memede uyuduğu da oluyor ama memeden kesince sanırım masaj ve masal anlatarak uyutacağım.
Bsrkk kahvekokusuu konu üstte kalsın, bebeğim henüz 7,5 aylık ama bende merak ediyorum bu durumu. Uyku eğitimini deneyebilirsiniz, yatır kaldır yöntemi zor olabilir büyük çocukta ama denenebilir belki. 19 aylık bebekler için farklı yöntemde vardır belki
bloggeranne kahvekokusuu su ver yada süt teklif et normal süt ben öyle yaptım mecbur onlarında istemedi sevdiği bir atıştırmalık olur onu verebilirsin eline belki öyle susar
Zeynepbahar91 kahvekokusuu onceki postlarima bakin isterseniz. Biz yaklasik 1 ay omce uyku meme iliskisini biraktik.
kahvekokusuu Mamagood benim oglumun da alerjisi oldugu icin her akşam tüm vucudu kremleyip masaj yapiyorum ama birak uyumayi uykusu varsa da açılıyor ağlıyor tepiniyor kaçmak istiyor🤦
kahvekokusuu bloggeranne susmasina susar da işte bir an susup tekrar başlıyor ağlamaya uykuya memesiz gecmek istemiyor😔
Tazeanne0134 kahvekokusuu valla canım oğlum küçücük bebekti babasının söylediği şarkılar vardır onunla da uyurdu emzirme olayı bitti ya ben söyler uyuturum ya da babası 2 yaşında şuan ve emerek uyuyan bi bebekti
kahvekokusuu Tazeanne0134 evet babasi sarki soyleyip uyutabiliyor aslinda ama sabirsiz çünkü uyumasi yarim saat falan sürüyor daha 5. Dakkada uyumaz deyip bırakıyor 🤦 ama ben sarki soylesem dinlemiyor bile meme meme diye elini sokuyo koynuma hemen başlıyor ağlamaya 🤭
zeynepzwhra Ben 16 aylık kestim sütten kızım süt içerek uyuyordu bende endişelenmiştim süttün kesince nasıl uyuyacak diye ilk hafta çok zordu ağlıyordu göğsüme yaslanıp uyuyordu bir haftadan sonra uykusu gelince yatağına bırakıyordum battaniyesine sarılıp uyumaya başladı bizde emzikte var tabi
Tazeanne0134 kahvekokusuu e herhalde yani oğlum da başta öyleydi şimdi acıyor elliyor öpüyor sarılıyor kapat diyor sonra 😂 o yüzden yarım saatte sürse eşinin uyutması şimdi daha mantıklı benim eşim öyle yapmıştı 🥰 sağ olsun