elifsesiz Tecrübeli anneler kızım havalar soğuduğundan beri sürekli hastalıyo pekmez veriyorum propolis veriyorum ama çok bi faydası olmadı balık yağı kullansak iyi gelir mi? 4 yaşında bu arada
Zerr elifsesiz Ocean marka mutlivitamin ve balık yapı var onu kullanıyoruz, hepsi bir arada. Yine hastalanıyor bağışıklık hasta olarak sağlanacak artık bıraktım ateşi olmasa yeter 😉
elifsesiz deryadeeniz Ne kullandınız acaba? Aslında bi ara kullandık bizde ama tadından nefret ettiği için içiremedim
deryadeeniz elifsesiz Easyfishoil beta glukanlı olanı kullandık bağışıklığı yükseltmek için çok iyi içinde vitaminlerde var baya iyi yani. Tat konusunda da hiç sıkıntı yaşamadık biz çünkü karışık meyve aromalı balık
ms26ms deryadeeniz Bu balık yağı çok iyi cidden geçen sene kışın kullanmıştık çok faydasını görmüştük şimdi bunun multi olanını kullanıyoruz
elifsesiz deryadeeniz Benim aklımda sadece omega3 vardı ama böyle olması daha iyiymiş ayrı ayrı balık yağı bağışıklık şurubu almama gerek kalmadı o zaman.
deryadeeniz elifsesiz Aynen en güzel yanı da o bence zaten çocuklar sevmiyolar genel olarak bu tarz şeyleri içmeyi bu rahat oluyo şurup da değil ya hiç zorlamıyo yani
elifsesiz deryadeeniz Sorma şurup içirirken ben de akla karayı seçiyorum bugün eczaneye uğrayım bi çok teşekkür ederim canım