Ama bende kendimi hic sıkmadım agladı yani yapcak birsey yok elimden geleni yapıyorum sonucta ama haklı bebıslerımız rahatsız oluyor. Ben en onden aldıgım ıcın genıstı yere koydum bıraz cunku sureklı emeklemek ıstedı. Korıdor bası aldım cunku rahat wcye gıtmek cok onemlıydı benım ıcın. Ama sıra beklemeyın ucaga bınerken bebekle one gecın soyleyın hemen alıyorlar.