Merhabalar iki ay önce normal doğum yaptım ve yaklaşık bir haftadır yüzümde sivilce olmaya başladı böyle bişey başına gelen var mı çok moralim bozuluyor bu duruma hamileyken bile sivilcem yoktu acaba hormonlardan ötürü mu böyle bir durum oldu benimle aynı durumu yaşayan varsa lütfen cevap yazabilir mi teşekkür ederim şimdiden