Dedem aylardır kaşınıyordu kac defa hastaneye gitti ama sürekli başka şey söylendi bobreklerinden vs dendi.. bugun tekrar gitmiş ve uyuz demişler evde yaşayan herkes şampuan ve krem kullanması gerekiyormuş. Gecen hafta bende anneme gittim çocuklarla yarım saatte dedeme uğradık.. suan belirti yok ne kadar sürede çıkar belirtisi geçip gecmismidir bilmiyorum napmam gerekiyor acaba her ihtimale karşı önceden tedbir alsam